ملی‌پوش دو ۴۰۰مترمانع گفت: در این دوره می توانستم به رکورد ورودی المپیک پاریس برسم اما بی‌برنامگی و بی‌تدبیری در فدراسیون باعث شد سهمیه نگیرم و مطمئن باشید برخی مدیران سابق فدراسیون را حلال نخواهم کرد.

پیرجهان: با بی‌تدبیری فدراسیون المپیک را از دست دادم / برخی مسئولان دوومیدانی را حلال نمی‌کنم

مهدی پیرجهان درباره از دست دادن سهمیه المپیک، اظهار داشت: المپیک توکیو را به خاطر کرونا از دست دادم اما این دوره این قابلیت را داشتم تا به رکورد ورودی المپیک برسم. بی‌برنامگی و بی‌تدبیری در فدراسیون موج می‌زد و شرایطی پیش آمد که متاسفانه با آینده ما بازی کردند و حلالشان نمی‌کنم.

وی افزود: دایموند لیگ قطر اولین مسابقه برای شروع کار بود و ۱۵ امتیاز داشت. چون فدراسیون برایم مسابقه‌ای در نظر نگرفته بود مجبور شدم به قطر بروم. بعد از آن به تور قاره‌ای نیجریه رفتم که ۴۰ امتیازی بود و هیچ ورزشکاری نیامد و خودمان با خودمان مسابقه دادیم و شرایط افتضاح بود.

ملی‌پوش ۴۰۰ مترمانع عنوان کرد: پس از آن با هزینه شخصی به ترکیه رفتم و با اینکه به فدراسیون گفتم پول ندارم تا به من کمک کنند، گفتند که نامم را برای شورای برون مرزی رد نکردند. مسئولان سابق فدراسیون می‌توانستند در رایزنی با کمیته ملی المپیک این موضوع را حل کنند اما این اتفاق رخ نداد.

پیرجهان ادامه داد: نیاز داشتم تا در مسابقات معتبر تور قاره‌ای شرکت کنم و نیازمند ویزا بودم و اما هیچ مسئولی در فدراسیون به من کمک نکرد و صفر تا صد کار را خودم انجام دادم و در آخر مرا رد کردند. در باقی فدراسیون‌ها یک فردی وجود دارد که کارهای ویزای ورزشکاران را انجام می‌دهد اما در فدراسیون دوومیدانی هیچ فردی نبود.

وی یادآور شد: مدیران سابق فدراسیون وقتی کارشان به ما می‌افتاد به ما زنگ می‌زدند و من هم پاسخگو بودم اما وقتی من به آنها زنگ می‌زدم جواب نمی‌دادند. عملکرد برخی از سرپرستان و تیم آنها افتضاح بود و تعجب می کنم چرا باید چنین افرادی پیش از المپیک به فدراسیون بزرگی چون دو و میدانی بیایند.

ملی‌پوش ۴۰۰ متر مانع خاطرنشان کرد: کلا در سه مسابقات ۶۰ و ۴۰ امتیازی شرکت کردم و در مسابقه آخرم مصدوم شدم و نتوانستم حتی در مسابقات قهرمانی کشور که ۱۰۰ امتیازی بود شرکت کنم. در یکماه سه مسابقه دادم و شرایط و استرس به گونه‌ای یود که مصدوم شدم. ما حتی ماساژور و پزشک هم نداریم و برای همین بازگشت ما به شرایط مسابقه بسیار دشوار است.

وی گفت: الان تنها امید ما در دوومیدانی به احسان حدادی است و مطمئن باشید اگر او رییس نمی شد بسیاری از ورزشکاران همین امسال برای همیشه از دو و میدانی خداحافظی می کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.